Om du accepterar att en gammal bil får se just lite gammal ut finns det massor av möjligheter, det går även att få tag i en etablerad klassiker i det här segmentet. Om marknaden värderar en klädsel i slamsor eller anfrätt krom efter vad sådant kostar att åtgärda kan den som kan leva med defekterna göra ett kap.
Ta del av allt material – bli Premium-medlem
Det här är en låst artikel. Logga in för att fortsätta läsa.
Digital prenumeration
Ta del av allt material – bli Premium-medlem
Det här är en del av vårt premium-innehåll. För att läsa vidare behöver du bli medlem eller logga in om du redan har ett konto.
- Tillgång till alla artiklar
- Tillgång till alla quiz
- Digital tidning ingår
- Hela arkivet sedan tidningens start
NYHET: Nedan finns även möjligheten att låsa upp enbart denna artikel.
Innehåll
- Ford Taunus P5
- Citroën GS/GSA
- Volvo 480 ES
- Fiat 126
- Mercedes-Benz 123-serien
- Jaguar XJ40
- BMW 5-serien E28
- Pontiac Fiero
- Volvo 760
- VW Passat 1974-80
- Saab 900 1979-93
- Saab 96 V4 1976-80
- Renault 16
- Trabant 601
- Renault 4
- Opel Ascona B
- Morris Minor
- Peugeot 504
- Alfa Romeo Giulietta 116
- Volvo 240 1975-1980
- Mercedes-Benz 190 W201
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.