En dörr mot en ac-kompressor. I brist på pengar vill Claes byta grejer med läsekretsen.
10 000-kronorsregeln är utan tvekan en hämmande faktor. Underhåll och förbättringar låter sig näppeligen göras innanför dessa budgetramar. Inte när jag bara har några ynka hundralappar tillgodo.
Alltså måste det in lite pengar i projekt Saab 9000 Turbo.
Turligt nog medföljde en del högintressanta detaljer som jag misstänker att Sveriges församlade 9000-entusiaster kommer att hugga stenhårt på. Vi talar heta grejer såsom elmotorer till gudvetvad och begagnade gummilister. Sladdar. Mojänger.
Fyra felfria dörrar utan rost då? Avslipade, klara för grund- och topplack? Hallå! Byter gärna mot en fin ac-kompressor, original stereo eller Ericsson mobiltelefon årsmodell 1985.
Med alla grejerna utspridda på golvet drabbades jag av en impuls. Undrar om det får plats i bilen? Jag bara tvunget att få veta och fem minuter senare fick jag svaret: det är ju en Saab combicoupé!
Fantastisk bil.
Mejla mig: claes.johansson@klassiker.nu
Alltså måste det in lite pengar i projekt Saab 9000 Turbo.
Turligt nog medföljde en del högintressanta detaljer som jag misstänker att Sveriges församlade 9000-entusiaster kommer att hugga stenhårt på. Vi talar heta grejer såsom elmotorer till gudvetvad och begagnade gummilister. Sladdar. Mojänger.
Fyra felfria dörrar utan rost då? Avslipade, klara för grund- och topplack? Hallå! Byter gärna mot en fin ac-kompressor, original stereo eller Ericsson mobiltelefon årsmodell 1985.
Med alla grejerna utspridda på golvet drabbades jag av en impuls. Undrar om det får plats i bilen? Jag bara tvunget att få veta och fem minuter senare fick jag svaret: det är ju en Saab combicoupé!
Fantastisk bil.
Mejla mig: claes.johansson@klassiker.nu
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.