Nästa artikel
Revolutionerande Rebel
Import

Revolutionerande Rebel

Publicerad 1 november 2012 (uppdaterad 20 november 2012)
En annorlunda amerikanare som är värd att titta lite närmare på


För att upptäcka glapp i styrväxeln eller styrsnäckan låt bilen stå på marken och vrid sedan ratten några grader åt varje håll, undersök samtidigt utslaget på framhjulen. På äldre bilar med styrsnäcka är ett visst spel normalt.


För att undersöka glapp i styrlederna hissa upp framhjulen och ta sedan ett grepp på hjulen vid klockan kvart i tre.

Kort i nosen, här ryms bara det nödvändigaste, en potent V8 och ett kyl.

den flytande C-stolpen, bakhjulen bakom baksätet, stort insteg i bakdörrarna. Trots det en rejäl koffert bak på en kaross som bara är 485cm lång

Dörrhandtagen har det lagts ner stor möda på, disktint och med kassaskåpskänsla i Mercedesklass

Snyggt och stilrent inuti, svart och silver var enda alternativ på Rebel

den unika Weather-eye. Termstatkontrollerad klimatkontroll med Air condition var standard.

Ämnen i artikeln

Missa inget från Klassiker

Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.