![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00030_1.jpg?itok=K9PhNkOD)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00035_1.jpg?itok=4Abbzg_p)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00002_0.jpg?itok=vkTfpLl5)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00003_1.jpg?itok=UNBqv-zx)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00020_1.jpg?itok=X6YbAV9q)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00024_1.jpg?itok=DJnennCV)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00032_1.jpg?itok=xiLBflTL)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00033_1.jpg?itok=NHnhd1t6)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00034_1.jpg?itok=xJh6OV49)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00031_1.jpg?itok=_-dYFXem)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00026_0.jpg?itok=l6OY6iq4)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00027_1.jpg?itok=sP8SkrxF)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00028_1.jpg?itok=Z0rMqT_k)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00029_1.jpg?itok=8abnRgLa)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00015_1.jpg?itok=tfLB-1vF)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00016_1.jpg?itok=A8a7ob5q)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00018_1.jpg?itok=2eZSSY_u)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00017_1.jpg?itok=1kkxzDBn)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00014_1.jpg?itok=a77EF8tO)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00013_1.jpg?itok=S7dixXbl)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00012_0.jpg?itok=8cyy0miG)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00021_1.jpg?itok=zqGkzDeB)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00007_1.jpg?itok=umUvd39L)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00006_1.jpg?itok=296F9Q_9)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00011_1.jpg?itok=qzAeoF6o)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00019_1.jpg?itok=zewPRA-M)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00010_1.jpg?itok=cC2_52k_)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00008_1.jpg?itok=KJD07Wt3)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00009_1.jpg?itok=yAWTcoDM)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00005_1.jpg?itok=23QgMTYh)
![](/public/styles/hidpi_370w/public/2023-07/ulva_kvarn_00001_0.jpg?itok=iyD9Unjd)
En Ford Taunus Transit är idag en mycket ovanlig syn i Sverige men detta fint renoverade exemplar drog många blickar till sig under kvällen.
En ännu mer ovanlig bilmodell är Hansa 1100. Byggd i Bremen och med en fyrcylindrig vattenkyld boxermotor som senare låg till grund för Subarus första fyrcylindriga maskiner.
En Ockelbo med Alfa Romeo Giulietta-mekanik inklusive de vackra främre bromstrummorna.
En mycket välskött Volvo P210 Duett i Gyllengult.
Hade man ingen körbar Saab till träffen kunde man lasta upp den på sin Tempo Matador E istället. Dragbilen var startskottet på de så kallade Harburg Transporter-skåpbilarna som sedermera fick heta både Hanomag-Henschel och Mercedes-Benz.
Inte vilken Saab 9000 som helst utan en tvådörrars cabriolet byggd av Björn Frykholm och som stod färdig 1995.
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.