Freiburg kallade Autenrieth denna coupe, tre byggdes 1957-58
Bocholt hette denna cabriolet på BMW 502, 15 byggda.
en mer standardbetonad 502 cabriolet som gjordes i fem exemplar
Sportwagen Hanover var Autenrieths namn på den här cabrioleten. Troligen kan sex stycken ha byggts 1955-56. Notera även att man använde Mercedesbaklampor på dessa.
Två coupéer gjordes på BMW 3200-bas 1961, båda existerar idag , och har även dom Mercedeslampor.
Och en 3200 fyrdörrars cabriolet gjordes 1960.
en annan 3200 tourer fast med originalets linjer i behåll beställdes av Algeriets president Ben Bella 1960
Autenrieths första uppdrag för BMW var 1934 och en serie cabrioleter på BMW 315-modellen, c:a 50 stycken skall ha gjorts av dessa.
1938 sägs denna praktiska skjutdörr på en BMW 326. Autenrieth byggde två sådana efter patent från karossmakaren James Young i England. Samma patent användes senare av Volkswagen för skjutfdörrarna på typ 2 bussen.
Såhär presenterade Authenrieth fördelarna med sin Sicherheitstür.
328 Sport cabriolet från Autenrieth på bilsalong i Berlin 1938, en liten serie byggdes fram till 1941.
326 tvåfönsterscabriolet, ett exemplar 1938
den här strömlinjeformade 327:an var en one-off från 1937
elegant 327 coupe, runt 50 stycken byggdes på 327 och 328 runt 1938-39
326 tourer, fåtal ex gjorda, varav en har överlevt.
329 cabriolet, två exemplar byggda 1936.
Specialare på BMW 327 1938
En tämligen flärdfull BMW 326 servicebil.
PÅ femtiotalet byggdes några specialbilar, främst för utställningar. Denna 502 hette Marburg, och visades 1956.
dock kom man att bygga ett par stycken Marburg cabrioleter på beställning.
BMW 502 cabrio specialbeställd från Autenrieth av Ernst von Siemens.
502 Darmstadt, ett exemplar, 1958
de sista årens produktion på BMW-bilar bestod av enstaka exemplar, den här cabrioleten är från 1961.