Seat Ibiza rallybil som biltillverkarens avdelning för historiska fordon ställde ut.
Rally är stort i Spanien. Sportig Seat i en klubbmonter!
Och en ombyggd till Pick up!
Seat 131 med chassinummer 1 ställdes ut i Seats monter.
...och här är en annan Seat!
Seat 124 Sport spottad på finbilsparkeringen.
Seat 1200 Sport är visserligen baserad på Fiat-teknik men utvecklades i Spanien.
Seat 850 placerad framför en fiffig bakgrund. Miljön föreställer platsen utanför mässan.
Seat 600 är bilen som satte Spanien på hjul och därmed är den förstås också populär nu som klassiker.
Seat för stationärt bruk - trots hjulen.
Innan Seat var Biscúter en vanlig syn i Spanien - även den licenstillverkad i Barcelona.
I en av hallarna på AutoRetro säljs bilar med en inte alltför hög prislapp. Mer än 25 000 euro får bilarna inte kosta. Fuego var en av Renaultmodellerna Sverige missade när Volvo ströp försäljningen av alla modeller utom Renault 5.
Vad sägs om en Unimog för 15 000 euro?
Eller får man fresta med en Citroën Torpedo för 13 300 euro?
Mini med extra allt! Ser du vad de extra grillhalvorna på motorhuven kommer från?
Amerikanska bilar har av historiska skäl en ganska stor plats i den spanska bilfloran. Amerikanska pick up:er verkar vara hett även i Barcelona.
"Gröna? Ja, de är för flygplatsfordon!", berättar marknadssäljaren.
Stringent parkerat av två Mercedesägare!
Så lite svenskt: Volvo 242 GT med märkliga lackskador till salu för 10 500 euro.
Och en annan svensk: Huskvarna - hur uttalas det på katalanska?
En svensk superklassiker bredvid en italiensk dito?
Vem vill inte titta på Porsche 911-motor?
I en finare hall säljs mer exklusiva objekt. Som en Maserati Khamsin.
Peugeot 205 GTI för 6 500 euro är väl nästan billigt?
Renault Alpine A310 som stod på finbilsparkeringen utanför mässan.
Volkswagen Typ 2 T3 i ett otroligt fint originalskick!
Lancia A112 på finbilsparkeringen utanför mässan.
När såg du en Suzuki på en svensk bilträff?
Porsche 911 i glada färger hör europeiska mässor till!