Vy över hallen där salubilar visades upp. Tyvärr var fyndlägen långt borta på grund av den genomgående extremt höga prissättningen.
Kryss första september klubben hade lyckats få låna med sig en designstudie av modellen från Bertone att pryda sin monter med.
En tidlös skönhet denna Dino, lite ironiskt att en av de minst exklusiva Ferrari-modellerna har blivit en av de mest eftertraktade.
Ett knippe sköna monkey bikes i lite olika varianter.
En tidigare vanlig men numera alltmer ovanlig syn på våra vägar är denna Audi 100 modell som sedan två år en märkesklubb som verkligen uppskattar dess färdigheter.
En Heinkel Tourist med sidovagn som enligt klistermärkena har varit på besök även i Sverige.
Vem kan motstå denna underbara märkes-, modell- och färgblandning redan utanför mässhallarna? Parkering är gratis för klassiska modeller.
Något så ovanligt som en Camper byggd på ett Audichassi. Firman heter Bischofberger och totalt finns fyra liggplatser att tillgå i just denna modell. Företaget byggde även campers på bland annat VW Golf när det begav sig.
Snudd på övermäktig uppställning av klassiska silverpilar.
Inför introduktionen av den nya E-klassmodellen hade modellen förärats en egen specialutställning på museet.
En tidstypisk biltransport från 80-talet fångad på Mercedes-museet. Kanske på väg till en Philipsonhandlare nära dig?
Från Mercedes-museet, den personliga favoriten 300 SLR upplastad på den specialbyggda transportbilen med många delar från 300 SL för snabba ryck även mellan banorna.
Porsche museets arkitektur, eller Carchitecture som det numer kallas, är imponerande. Smakar det så kostar det, och i detta fall kostade det ca en miljard kronor att bygga!
På översta våningen, var annars, kan samtliga 911 Turbogenerationer beundras på var sitt snurrande podium som skapar en närmast hypnotisk effekt
Porsches starka tävlingsarv är tydligt och närvarande på museet och för närvarande finns det en specialutställning för att hylla den enormt framgångsrika modellen 917.
Befriande att alla medlemmar i Porsche-familjen får ta plats på museet, här i form av en tidig prototyp för 924-modellen på späda plåtfälgar från VW:s hyllor.