Rover Scout 1991. En slags lill-Discovery som kanske haft större chans om den kom femton år senare?
Med nittiotalet kom nya Jaguar XJ40 och visst ser den attraktiv ut som coupé?
1992 gjorde man en prototyp för en kombi som kanske inte blev lika lyckad.
1996 kom Daimler Corsica. En elegant cabriolet som tyvärr bara var menad som utställningsbil.
1998 och XK180 för tankarna till gamla tiders C-type och XKSS.
Relianthöll sig kvar i gänget men i blygsam skala. Prototypen PR2 om skull ersätta den inte alltför framgångsrika SS1 blev inget av. SS1/Scimitar gjordes fram till 1995.
Aston Martin AM3 var en specialbeställning. AM-serien är en av de mest hemlighetsfulla modellerna från Aston Martin. Fem olika designer gjordes av Pininafarina, troligen byggdes bara två av dom. Klienten är fortfarande hemlig och ingen har sett AM3 sedan 1997.
TWR tog fram en modell för Aston Martin 1991. Ledare för projektet från Aston Martins sida var ingen mindre än Walter Hayes. conceptet TAX GT kom i slutändan att bli Aston Martin DB7.
Samtidigt i Crewe filade man fram en fyrdörrars Bentley Continental R.
1995 hände något revolutionerande - MG kom med en helt ny modell sedan 1962. MGF var en tuff modern mittmotorbil. Ur den utvecklade man MGF Supersports 1998. Kompressormatad och ensitsig var det här den tuffaste MG:n som aldrig gick att köpa.