Jan Petter Haugland kom från Norge med en superfin Skoda 130 Rapid.
BMW 635 i sitt sista steg av evolutionen, M6.
Tre Corvetter samsas med en Toyota Celica cab
Audi Quattro från 1985 i röd dress
Ovanlig Toyota MR2, såldes aldrig här nya.
Opel Ascona GT cab, en rätt ovanlig bil men inget hemmabygge. Karossfirman Voll gjorde 2873 stycken taklösa Asconor.
1992 var sista årgången av ''åttiotalscamaron'', bara 3816 cabrioleter gjordes detta år, i RS och Z28 utförande sammantaget.
Lancia Delta Integrale rullar in
XR4i dekaler i diskret grått och allt annat än diskret dubbelvinge talade om att man var tuffast i kvarteret 1984
Fiat Croma Turbo var mycket potent maskin i diskret tjänstebilsförklädnad.
Överlevande Uno, snudd på raritet idag
Något så ovanligt som en svensksåld Mazda 626 coupé, oftast brukade de här lite tuffare modellerna stå med en liten asterisk i bilkatalogerna med fotnoten ''säljs ej i Sverige''
Nästan som en anakronism, en skinande röd och välputsad Isuzu Trooper. Hur är det möjligt?
Överlevande BMW M3, en modell som inbjöd till hård körning och det tog många fasta på...
Carl Legelius själv åkte som sig bör med sin fina välskötta Alfa 75 Twin Spark
Och Fredrik Nyblad fick putsa lite på en röd bil
Intressant Ferrari, det är ingen 308 eller 328...
utan en 208GTB Turbo. Denna modell fanns i princip bara för den italienska marknaden. På grund av skatteregler så var en liten tvåliters motor mer fördelaktig, och med turbo körde den faktiskt skjortan av storebror 328.