Börjar med brittiskt, Bentley fyller 100 år och här visas två fina 20-talare upp. Bentley var stora, starka och snabba bilar.
En rätt ovanlig sak, det ser nästan ut som en Ginetta, men den heter Fisher Fury. Man startade med kit cars 1981 då under namnet Sylva
Spectre R42 är en sällsynt bil på riktigt. Det blev bara 23 stycken av dessa mellan 1995 och 1998. I Sverige finns tre stycken av dom.
Volvomuseet var på plats och visade bland annat upp 480ES cabrioleten som aldrig kom i produktion.
Och den speciella rekordbilen XD-1. Svenskt rekord i klassen dieseldrivna bilar med överladdning. 209,18 km/h på Landvetter flygplats 1978.
Italienskt, en ovanlig modell för oss Ferrari 208GTB. EN tvålitersmotor som såldes främst hemma i Italien. För att kompensera den mindre motorn försågs den med turbo, vilket gjorde den snabbare än 308:an
Ferrari Dino 308 från 1974
Lancia Beta HPE Executive VX, det sistnämnda står för Volumex, alltså kompressormatad. Enda i sitt slag som finns i landet just nu.
Alfa Romeo Giulietta 1957.
Citroën SM, stor bil med sportvagnsgener, motor och stora delar av interiören delas ju med Maserati Merak.
Amerikanskt: Dodge Challenger
Pontiac Firebird Trans Am
Corvette under renovering, så här ser glasfiberkarossen ut när den är tom och rensad.
Familjesport, Chevy II Nova SS.
Verktygsboden on tour, dom har ett hektiskt schema och syns ofta ute på de större träffarna.
Åttiotalsikoner, Ferrari Testarossa och Lamborghini countach.
Tyskt: Mercedes-Benz 300SL
300SL med måsvingedörrarna
Många fina Porschebilar från sextiotal till nutid fanns på plats.
Japanskt. Datsun 240Z, en bil som blivit alltmer populär här senaste åren.
Honda CRX, vart tog dom vägen?
Två cappuchino vid bassängkanten
Datsun 1600SSS från 1972 som blivit klassisk rallybil.