Cony var en liten kuriositet även bland de smått excentriska japanks kei-bilarna. 1961 kom Guppy och 1963 gjorde man den större -nåja relativt sett, modellen 360. Cony hängde inte med i racet och försvann 1971.
Suzuki Fronte var en av Kei-bilarna som konkurrerade ut Cony. Fronte kom att hänga med länge i flera generationer. I Japan fram till 1998 och sista varianten licenstillverkades i Kina ända till 2012.
En Hillman? Ja i stort sett utom emblemen. Isuzu licenstillverkade Hillman MInx och kallades här Isuzu PH10.
Kei-cars, småbilar upp til 360cc var bästsäljarna, men snart ville Japanerna ha större bilar, i alla fall lite större. Daihatsu Compagno med 800cc motor var det.
Prince gjorde relativt stora bilar i sextiotalets Japan. Två serier fanns. Gloria och den lite mindre Skyline, vars kombivariant kallades Skyway.
Subaru tog steget från lilla äggformade 360 till 'riktig' bil med FF-1 1969. Den hade boxerfyra på 1100 kubik.
Datsun Cherry 1972. Kärt barn har många namn så Cherryn såldes även som Datsun 100A eller 1000.
Honda Quint hette den hemma i Japan, på export kallade man den dock Quintet.
Mitsubishi Colt kunde se ut ungefär hur som helt. Oftast var dom små, men det fanns en stor-Colt också. Det var egentligen en Mitsubishi Sigma som här heter Dodge Colt 1977.
perfect för picnic. Toyota RV, RV stod för recreational vehicle och detta concept gjordes 1971 och följdes under åren av ett par liknande friluftsfordon.
Subaru 700 på picnic i Portugal 1983
Subaru Brat som lyxrestaurang? Nja kanske inte den mest logiska annonskampanjen men kul blev det.