Fiat 1300/1500 kallades Juventus i Sverige, men inte i Norge eller någon annastans heller för den delen.
NSU 1200, ett märke som verkar ha mer fantaster i Norge än här.
Lord Gnu på Norska, en 73:a dessutom.
Opel Kapitän i sista tappningen, den fanns bara halvannat år 1969-70 med B-karossen.
Öststatsbilar var populära i Norge men på Magnor fanns inte så många av dom denna gången. Men denna Skoda Octavia var fin.
En sällsynt Volkswagen 1500 van
EN av de äldsta bilarna var denna Fiat från 1926
Inte en Fiat men en Neckar, som var en Fiat byggd hos NSU.
Engelsk elegans i form av en Riley RM
Som skåpbil hette Hillman Minx Commer Cob istället.
Ovanlig Sunbeam Stiletto, en sportigare variant av Hillman Imp
Japanskrt, en fin överlevande Nissan Cherry
Toyota Crown var förr ganska populär i Norge
Amerikanska färgklickar, Chrysler 1941.
Rosachock, Ford Mustang 1967 och färgen är original. Den hette Dusk rose men bara 377 kunder valde den här varianten.
Dodge Kingsway, exportvariant byggd på Plymouth
Mercury Turnpike Cruiser 1957 som pace car är en raritet
Sista årsmodellen av Packard var inte mer än en Studebaker med dubbla lampor och fenor i glasfiber. 159 stycken av denna kombi gjordes.
Nash 600 1949, året efter bytte man ut det mot namnet Statesman.
Plymouth delivery van 1936
Ford 1935 med tysk cabrioletkaross, troligen från Gläser.
Studebaker Six Landau 1930
EN lite nyare Studebaker, ovanlig Lark Daytona hardtop från 1962
Rambler Rebel wagon 1968, i perioden när man fasade ut Ramblernamnet för att kalla dom för AMC istället.
Den klassisdka sjuttiotalspickupen har fått ett revival både här och i Norge. Importen från USA ökar hela tiden och priserna har även drivits upp rejält på fina exemplar.
tidig PV444 och bakom skymtar en PV544
Tidig Saab 92, utan baklucka
Opel Monza en bil värd att ta vara på då dessa börja bli sällsynta
Samma sak gäller Renault 15
Det verkar finnas en relativt god tillgång på 40-50 talsmercor i Norge