Segraren i Regularity Elite. Thorbjörn Bye/Oddvar Moland i en orange BMW 2002 Tii från 1974.
Patrick och Per-Jan R S Carlsson har tagit med sin Volvo 262 från Gotland. Det verkar som om de fick stå på övre parkeringsdäck där det inte är full höjd på färjan.
Porsche 356 A 1600 S 1958 framförs av Torgny Andersson och Per-Arne Svensson. Tankarna går direkt till Midnattssolsrallyt i slutet av 1950-talet. Var det så här det såg ut?
En Triumph TR 2 från 1952 som behöver tvätt både med svamp och tandborste för att bli ren igen. Inte för att vara putslustig men Melander i Haninge har lite att göra när de kommer hem.
Saab, sommar, Sverige. Ett framgångsrikt recept för många.
Saab 96 Sport 1962. Bördig från Trollhättan. Det är sträcka 10, Vadet söder om Almunge. Men än är det inte rökt. Möjligtvis för de efterkommande ekipagen.
Skoda 110R – omskriven i senaste numret av Klassiker.
På väg mot en femteplats i Regularity Sport är Lars-Göran Frid och Lennart Göransson i en Skoda 110R 1975.
En rallyikon gästar skogen igen. Austin Cooper S byggd våren 1967. Arne Andersson och Roland Karlsson från Örebro rattade den till 10:e plats i Regularity Sport.
Stig Blomqvist och Robert Jakobsson i en Ford Falcon från 1964 preparerad av en annan kändis i biltävlingssammanhang, Hans-Åke Söderqvist i Göteborg.
Stig Blomqvist håller tempot uppe i målskjutsen på sträcka 10. Vadet söder om Almunge.
En Chevrolet Monza Spyder från 1975 med Mikael Östberg och Peter Schönning. Östberg ser man ofta körandes hästkraftstinna amerikanare på bana i RHKs regi.
Jan Grip och Mats Andersson från Hässleholm kör en fabrikskopia av Saab V4. En åttondeplats i klassen blev resultatet.
En Saab 99 Turbo sedan utrustad som Saabs fabriksbilar. Sedanen efterträdde 1979 den klassiska urturbon som var byggd på combicoupé karossen. Erik Uppsäll styr och Sören Dahlin navigerar.
Ascona 400 i Opels klassiska tävlingsfärger. Östgötarna Frank Mård och Bengt Karlsson bemannar den.
Lars Graff och Anders Lindberg från Örebro lyckades att ta sig i mål på en 13:e plats i klassen trots att luftmotståndskoefficienten har förändrats negativt.
Saab 96 Sport kan gå fort. Det visade Per-Arne Sjöstedt och Mikael Ence från Haninge. De vann klassen och kom plats 24 totalt.
Det mullrar i skogen från en V8 på högvarv. Per Göransson Almunge har ingen större nytta av navigatören Lars-Olof Pettersson hemma på mammas gata. Ford Falcon 1964 är transportmedlet.
Varning! Sten i innerkant. Full fart in i böjen spar tid. Ford Falcon 1964.
Ford Cortina GT 1966 med modifierad höger och vänsterskärm. Även taket på höger sidan är buligt. Men det går inte långsammare för det. Leif B Andersson hann inte riktigt med när det svängde. Rickard Forsell satt närmast diket.
Vauxhall Chevette HSR 1981 med full attack på sträcka 14 i närheten av Skyttorp i Uppland. Göran och Björn Jonasson fick tyvärr bryta efter 15 sträckor.
Lars Davidsson och Kjell Jansson från Enköping fick också bryta. Hoppas att det inte var något allvarligt fel på denna ovanliga rallybil.
VW 1303 var en gång ett vanligt inslag i rallyskogen. Smålänningarna Kjell Fransson och P-O Eriksson fick bryta innan sträcka 16.
Totalvinnaren av Midnattssolsrallyt 2015 Arne Bäckström och Micke Ståhl i en Audi quattro A2 med full attack. Det förklarar den höga placeringen.
Audi quattro A2 körd av Arne Bäckström och navigerad av Micke Ståhl. En stilstudie av en rallyikon.
Volvo 242 med Arne Rådström och Thomas Nilsson ledde totalt under en period men vann klassen och kom tvåa totalt.