Passande startnummer på Baumann/Niesens Volvo P 122 S.
Själv är bästa mekare… Colin Nursey, Lotus 18, 1960.
Skoda bjöd på en stor historisk utställning.
Skoda Favorit banbil – och en rada andra tävlingsmodeller.
Det finns mycket att köpa...
På motorhuven står namnen på de som kört denna BMW 3.0 CSL. Riene Wissel...(tysk stavning av Reine Wisell...)
Trångt? Erik Justesen i (U2, Mk 2,1960) ser ut att fylla upp sittbrunnen.
Gamlingar i gamla depån, Triumph och Alfa Romeo.
Dekalklistring på 205 GTI.
Engelskt för hela pundet. Land-Rover Forward Control hjälper Jaguar.
Line-up inför träningsåk, Chevron B16, 1970 & Ford Escort RS 1800, 1975.
Bröderna Singhs vinnarbil ifrån Safarirallyt 1965, Volvo PV 544.
Smärre service på Ferrari 430 GTC, 2008.
Regndäck är bra att ha, Peter Mücke (Ford Zakspeed Turbo Capri).
C. Stahl, TVR Griffith, 1965 ute på hal bana.
En yster Mustang, Henning Bartels, Ford Mustang 289 GT.
I täten: Lotus 87 B, 1981 körd av Jonathan Holtzman.
Oldtimers radar upp sig, i täten Maserati 300 S,1956 (Michael Willms).
Harry Schmidt, McLaren M8C, 1969.
Uno Johansson, NSU TT, 1968 i full karriär.
För sista gången: följ mina instruktioner...
På två hjul och med bucklad dörr, Ford Lotus Cortina, 1963.
Bilarna med lite större motorer leds av Lola T70 MK 2, 1965 (Zweifler/O’Connell).
Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Peter Knoefel, Emeryson FJ, 1960 har lite att pyssla med framöver.
I Anders Eks Lotus Elan finns det reservkraft.
Tråkigt, tråkigt, tråkigt II. Andris Nollendorfs i Porsche Speedster kom inte längre än tidskvalificeringen.
Franz Straub tar igen sig en stund (DeTomaso Pantera, 1971).
Är det som kallas att jobba häcken av sig det här? (W. Goetze får hjälp, Elva Mk VII S, 1964).
Under skalet på en McLaren M 1 B, 1966, 5700 ccm.
Uno Johansson, NSU TT, 1968.
En slipad man? Förr svarvades bromstrummor, nu slipas bromsbelägg.
Norrmannen Ola Svendsen fick ny dörrprofil under racet.
Tråkigt, tråkigt, tråkigt III. Titus Schneider, Alfa Romeo 1750 GTA, 1971 utgick tidigt i sitt race.
Maskoten hälsar på hunden eller tvärtom?
Nürburgrings slöaste Porsche.