Sällsynt och jättegul, Alfa Romeos öppna variant av SZ hette RZ och gjordes i 278 exemplar hos Zagato.
En annan väldigt gul liten bil, Fiat 850 spider
Lancia Fulvia, servicebilen i bakgrunden är en Fait 238T
Iso tog steget från att bygga mikrobilen Isetta till fullblodet Grifo utan att passera något däremellan. 413 stycken gjores det av dessa.
Iso Lele är också det en sällsynt vagn med bara 285 exemplar gjorda.
Countach, med det massiva drivpaketet. Man satte inte en motor i en bil, man byggde byggde en bil runt motorn.
De Tomaso Mangusta tillhör också de exotiska rariteterna, producerad i 401 exemplar.
Ferrari 250GTE Californa spyder, som dock är byggd på en Ferrari 330GT
Andelen röda intalienska sportbilar var i minoritet på mässan. Denna 265GT/4 Berlinetta Boxer var snyggt blåmetallic.
Blå 308, i den lite ovanliga varianten GTSQV. På åttiotalet var det mest bokstäver på bakluckan som vann.
Maserati fuknar också i blått, här en Mistral
Fiat i blått, ovanlig 1100TV spider från 1956.
Norska Lanciaklubben hade hög närvaro på mässan. Flaminia GT coupe är ovanlig och läcker.
Lancia Flaminia Berlian tillhör inte heller vardagsmat, och då det är en Lancia har den en del överraskande finesser.
som fyra bakrutetorkare! två på insidan och två på utsidan för säkerhets skull.
Lancia Beta VX coupe, VX står fär 'Volumex', kompressormatad.
Thema såg vi inte särsklit mycket av här när et begav sig, och kombin är ytterst sällsynt på vära breddgrader.
Alfa Romeoklubben visade också upp en hel del fina bilar.
Fiat 128 Sport med sina speciella stripes i behåll.
Fiat 500 är en favorit för många.
En av mässans mest enastående bilar, Lancia Kappa från 1919! Ett fullkomligt otroligt renoveringsarbete
Så här såg den ut i fyndskick.... resterna av karossen fanns i en lada.