Förstlingar från Volvo respektive Saab. Otroligt att det är ändå bara 20 års utveckling mellan dessa båda.
Saabmuseet bidrog även med Sonettprototypen Catherina.
Prototyp som annars bor på Volvomuseet i Göteborg, Volvo 480ES cabriolet.
Klassikers egen Saab 900 cabriolet fanns med i Saab-mot-Volvo-utställningen.
Det var två Volvo ÖV4 med på mässan, den här kan dock behöva en del jobb.
En DKW med öppen huv väckte mångas nyfikenhet, för under den huven ser det inte ut som man förväntar sig.
Istället för tvåtaktare sitter det en modern drivlina i form av en elmotor från en truck. Fantastiskt bygge av far och son Wernersson.
En annan bil som väckte stor uppmärksamhet var den här vackra Citroen DS Chapron cabrioleten. Ägd av Citroën-virtuosen Curt Nileman.
Och Sveriges enda Mazda Cosmo från 1967. Exotisk bil som liksom Citroën DS inte liknar något annat.
Marknaden hade växt till i år, och var välbesökt.
Austin Allegro-delar, någon? Japp Petter Ålander sålde bland annat nya strålkastare till en glad entusiast.
Mats Älfvåg lockade bland annat med en originalaffisch på Chrysler Airflow.
Bilar till salu, vad sägs om en Opel Corsa från 1986 som bara gått 1000 mil?
Intressant NSU Ro80 tillsalu med låga mil. Ro80 fyller femtio år och känns på många sätt ännu modern. Pris? 75 000 kr.
Motorcykelhistoriska klubben visade upp en rad fina tvåhjulingar i garaget.
Nerikes Fordonshistoriker fanns också på plats i våningen under med en hel del intressanta bilar.
Kreativitet på två hjul visades upp och vilka skapelser sen.
Tidningen Mopeds tävling Årets Kustomizer hade lockat en rad duktiga byggare. Här är vinnaren!