temat från vrak till pärla, vi börjar i ena änden med en Saab 95.
Ovanlig och trubbnosig Fordson från 1937.
En fragmentarisk VW-buss...
NSU Ro80 tillhör ovanligheterna i största allmänhet och som lavabeväxt skogsfynd i synnerhet.
Här visas pedagogiskt wankelmotorns funktion
Ett par snabba Skodor var på plats
Julle med "morfar" som ju är en Peugeot 403 från 1959.
Motorummet i en Citroën SM får även de mest erfarna mekaniker att klia sig i huvudet.
Iso gick från att bygga bubbelbilar till lyxiga GT-bilar utan att passera något steg däremellan. Första Ison brukar refereras till som Iso Rivolta IR300 och kom 1962. Kaross från Bertone och motor från Chevrolet.
EN fantastiskt gul och fantastiskt fin Opel Commodore GS/E coupe
Åttiotalsdröm, Ferrari Testarossa
Spännande och fartfyllda bilar i Gran Turismos monter
Kravalljazz från Göteborg hördes lite överallt på mässan.
om man ser en kamera guppa omkring på en lång röd stång, så är det vår fotograf Simon Hamelius som är ute och rör på sig i vimlet.
EN intressant salubil, Nash Lafayette från 1936.
På marknaden kudne man även fynda nya emblem till Volvo 760, eller sin Moskvitch 1500SL.
I Verktogsbodens verkstad, Bo Legelius senaste förvärv, en underbart blå Alfa Romeo 2000 Spider.
Som får en noggrann polering.
Det händer mycket i verktygsbodens avdelning, här plockas en MGB ihop.
Och så här glad är Lars Edwardsson när han får tvätta Strombergförgasare i ultraljudstvätten.
Kravalljazzen fortsätter röra sig runt domänerna.