Flera fina fräcka De Tomaso Panteror dök upp
Och Granada med fyra dörrar
Buick Riviera 172, ett par stycken av dessa så kallade 'boattail' Riviera rullade in.
Pontiac Bonneville 1989, dom här sålde hyfsat i Sverige på den tiden, när såg ni en sist?
Volvo 740 Kombi 1985, sällan man ser kombin i sånt här fint skick
Sveriges enda Alfa Romeo Arna, som egentligen är en Nissan Cherry och som blev en kortlivad parentes i bilhistorien.
Ferrari 400i cabriolet är en sällsynt bil. Såpass att den egentligen inte fanns. Straman i USa bbyggde om ett antal.
En karavan med Rover SD1 rullar in
Datsun 260Z 2+2 var en lite underlig modell. En förlängd men nätt och jämt 4-sitsig Z
Mer japansport, Mazda RX-7
Innan Supra blev en egen modell hette den Celica Supra, här från 1985.
Lite som en modern Austin-Healey Sprite och ungefär lika stor. Märkliag Autozam AZ-1 , japansk Keicar med måsvingedörrar
Skogsmullefavorit från åttiotalet, idag finns det inte så många Tercel 4x4 kvar.
Ännu mer sällsynt torde ju en Toyota Hi-Ace från 1974 vara.
Låg, och tuff, Lamborghini Espada
Opel Calibra var populär men är idag nästan helt utrotad, när såg ni en sist?
Opel Monza är en modell man inte heller ser mycket av, men på Skokloster syntes ett par stycken
Ett par Fiat Pandor dök upp, också det en allvarligt utskrotningshotad modell
Ford LTD Country Squire 1972, vil man ha en riktigt stor kombi blir det knappast större än så här
Fordkombi Europaformat, Taunus 1981
Klassisk svensk kombi, Saab 95
Kombi på franska, alltså en Break, Citroën DS20
Kombi på tyska, Volkswagen 412
Peugeot 205, redan en klassiker.
Två Lotus-Omega fanns på plats
Lägsta höjd över havet, Marcos.
Polisklassiker, den så kallade hockeyklubbsdekoren kom 1984 men försvann efter ett par år.