De Soto 1948 med grill som ett vattenfall
Oldsmobile Ninety-eight från 1953 passerar den speciella grindstugan vid Tjolöholm
Ford Tudor 1937, det är svårt tro att det här var ett hopplöst skogsvrak för drygt två år sen.
Studebkaer Golden Hawk 1957, i guldmetallic såklart.
Tommy Nillson från Fotskäl kör drygt 2000 mil om året med sin De Soto från 1955.
Störst i alla kategorier, Nicklas Jonssons makalösa Futurliner, ett lika makalöst renoveringsjobb pågår.
Ford model A phaeton 1930, relativt ovanlig modell då fyrdörrars öppna bilar började konkurreras ut av bilar med tak.
Nordic Packard owners club kom med tre bilar i år.
Marmon är ett rätt ovanligt märke. Dom gjorde personbilar i Indianapolis från 1902 till1933,men dom försvann inte för det. Man satsade mer på tyngre fordon och lastbilarna fanns med ända fram till 1998. Den här bilen är av 1929 års modell.
Lincoln 1927, ovanlig och pampig vagn.
Modernare Dodge. 880 var en kortlivad modell som så att säga tog över efter De Sotos frånfälle. Dessa var baserade på Chryslers 1962 års kaross och fanns 1962-65.
De Soto Firedome 1954, ovanlig cabriolet som är enda i sitt slag i landet
Mercury med picknick, 1957 års mdoell
1960 Eldorado Seville, ostade ny 7400 dollar och gjordes i 1075 exemplar.
Krämig Cadillac coupe de Ville 1976 års modell
En Chevrolet Impala 1965 blir nog inte finare än så här.
Mustanger fanns det gott om och där ingår ju Shelbybilarna. GT350H var en variant som byggdes åt Herz som hyrbilar. Rent-a-racer var parollen.
Corvetteklubbens ruta var också den välfylld med alla generationers Corvetter.
Dodge Dart cabriolet 1966,
Plymoutn 'Cuda 1971, giftigt grön i en kulör som hette Sassy Grass, eller Green Go beroende på vilken modell den satt på.
Ford Elite låg i klassen 'personal luxury car' men var en kortlivad modell. Började som en lyxutrustad Gran Torino 1974, blev egen modell 1975-76.