Premiärvisning av Minerva 1928, denna bil har inte visats upp på närmare 90 år! Den ställdes undan redan 1934, räddades på 70-talet och började renoveras. Nu har en ny ung entusiast tagit över för att slutföra renoveringen.
Graham Supercharger 1939, en spektakulär art deco skapelse, med kompressor.
Chevrolet 1922, stark T-Fordskonkurrent på den tiden
MG TD 1952 - men är egentligen en trettiotalskonstruktion.
Wanderer W24 1838, Wanderer var en av ringarna i Auto-Unions märke
Mysigt och plyschigt i Minervan
Förkrigsmotorcykel, Calthorpe 1938.
Studebaker President Broadmoor Station wagon, en påkostad och sällsynt modell, Broadmoor fanns bara 1956, och det gjordes 1530 stycken
Ford Fairlane Skyliner 1959, känd som 'plåtcabbe'
Daimler 250, Jaguar mk.II lite finare syskon, med 2,5 liters V8
Mercedes.Benz begravningsbil, karosseriet byggt av Stoll
I den modernare hörnan står en Chevrolet Beretta från 1991. Dom såldes här på den tiden men detta ex kommer från Belgien
Rover 820 Coupé från 1993
Volkswagen Golf Country 1991 - Chrome edition.
Den här här udda golfen byggdes hos Steyr-Puch i Österrike
En sen DKW, eller rättare sagt Auto-Union 1000S som de hette 1963.
En spännande och sällynt vagn, en Denzel! Deeesa byggdes i ett par hundra exemplar i Österrike . Första bilen gjordes 1949 och kunde blivit en värdig Porschekonurrent på sin tid.
Ett fordon som inte riktigt är en replika men skall likna en Mercedes-Simplex från 1904.
Svensk designklassiker av det mindre fördelaktiga slaget - Iteracykeln i plast.