Morogontidig utställare med fin Volvo PV444 på väg in.
Volvo PV444 eller rättare sagt en 445 cabrolet rullar in, en av tre av dessa sällsynta vagnar på plats.
Också sällsynt, Fiat 500A skåpbil från 1947, svensksåld.
En annan raritet som rullar in, Kjell Dennerstens ovanliga Allard från 1948.
Rover P3 är ännu en vagn som står högt på raritetskalan. Modellen gjordes bara 1948-49 i väntan på den nya Rover P4 modellen.
En Packard Hawk från 1958, detta är tog man ner skylten för gott och bara 588 sådana här Hawk coupéer såldes. I stort sett var det en modifierad Studebaker.
Simca 8 Sport är inte heller någon dussinbil. Den underbart vackra karossen gjordes av Facel, årsmodellen är 1952.
Tuff liten Abarth 1000TC hos Fiatklubben.
Austin Healey i snygg tvåtonsfärg, lackerade plåtfälgar är det sällan man ser på dessa men är ju riktigt snyggt det också.
Brittiskt brunt, Triumph 2000 mk.II
Fixed head coupe som engelsmännen kallar detta, en XK120 som från början tillhört Marckanska kungahuset.
Polisporsche i tysk uniform.
Porsche 911 också i uppseendeväckande kulör.
Eldriven hundkoja väckte mycket uppmärksamhet
Mercedes Benz 170VB från 1937, renoverad från totalt vrak.
Vittberest Rolls Royce Silver Wraith, såldes ny till Kuwait 1957, har seanre varit bosatt i Spanien och England, och numera i Sverige. Karossen är gjord av Freestone & Webb.
Chinese eye kallades stilen på den här karossvarianten från Mulliner Park Ward, fast designen bakom var norsk, Villhelm Koren.
Och så rullade det in långväga besökare, Schweiziska Rolls-Royceklubben var på genomresa. Här en Rolls Royce 20/25 med Park Wardkaross från 1935.
Bentley sports saloon 1935, också den karossen från Park Ward
Bentley mk.VI med schweisisk kaross från Graber.
Kombi i storformat, Chrysler New Yorker Town & Country 1961.
Och lite mer modest, Austin Allegro
Till sist lite gult, Corvette 'split window' som ju då är av årsmodell 1963
Och Porsche 911 Carrera RS
SIst, Aeroseums gula Piper Cub 'Bella' gjorde en lov över fältet.