Volvos första sexcylindriga bil PV651 och en C202 deltog i veteranbilsrallyt.
Här har vi facit på hur Klassikers projektbil Volvo 343 DL borde se ut. Ändå var de holländska ägarna intresserade av att köpa vår bil.
Annorlunda emblem på en 142. "Europa" var en beteckning på basmodellen i bland annat Frankrike.
Polisövervakningen bestod av endast en enda patrullbil!
Klassiker höll i en av frågorna under lördagens veteranbilsrally. Kontrollen var placerad vid en nedlagd bensinmack.
Per-Åke Fröberg som är ansvarig för Volvo Cars Heritage pratade om Volvos tidiga historia under lördagens middag.
Volvo 145 Express som varit servicebil hos en belgisk Volvoåterförsäljare.
Volvo 145 som enbart rullat 177 mil och stått i samma garage sedan 1973.
Bland andra Amazonklubben, PV-klubben och 140-klubben hade i år ett gemensamt tält med försäljning och dit kom många besökare.
Lasse Johansson äger den här S40:n som ursprungligen var en uppvisningsbil som Flash Engineering hade inom STCC. Nu är den målad som en BTCC-bil från 1998. Den ska kompletteras med delar från TWR:s tävlingsbilar.
Volvo PV51 cabriolet byggd av Nordnergs karosseri i Stockholm.
Den allra sista 245:an - den kortaste. Som ett skämt baserat på uttrycket "korta LED-tider" byggdes den här av arbetarna på Torslandafabriken - och den är faktiskt den allra sist tillverkade 245:an. Bilen ingår i Volvo museums samling och ställdes dagen till ära ut utanför museet.
Korrekt stuk på en Duett!
Hejdå VROM, vi ses nästa år!