I sjuttiotalsbrunt, Toyota Corolla från 1974, en överlevare med låga mil.
Betydligt modernare Camry, i prydligt skick.
Toyota Starlet, överlevare mot alla odds. Bakhjulsdriften gjorde dom populära i folkrace och dylika aktiviteter, resten tog rosten, denna är från 1980.
Tuff och indiskret Celica ST
Celica cabriolet 1985, denna udda bil har synts troget på Klassikerträffar förut.
Lite nyare Celica cabriolet på åttiotalsterassen.
Mittmotorsportbilen Toyota MR-2
Crown var en bamsetoyota, vanlig som taxibil i Japan, mycket ovanlig här, denna är från 1984.
Tercel 4WD var en slitvarg, men idag har de allra flesta slitits ut, denna ser dock mycket fin ut.
Skinande röd Mitsubishi Colt EXE från Finland.
Mazda 626 coupé är en ovanlig modell, några togs ändå in i slutet av 80-talet.
Mazda 121L coupe är en ovanlig fågel här. klara USA-influenser anno 1980.
Och vad är nu detta för lustigt grodliknande bil då? Jo Sveriges enda Autozam AZ-1. Detta var en poppig liten Kei-car som byggdes av Suzuki men såldes via Mazda. Egentligen enbart för hemmamarknaden men inte så många vilel ha den där heller, bara 4382 AZ-1 såldes 1992-94.
Äldsta japanbilen var denna charmiga Datsun Bluebird från 1965. Nyimporterad från Finland där dessa såldes i flera tusental, i Sverige såg vi dom aldrig.